یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین میرباقری از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: تجمعات عظیم مذهبی و سیاسی در طول ماه مبارک رمضان و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که جبهه مومنان بر دشمنان پیروز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری صبح امروز شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برکات بسیاری نصیب مومنان می شود و هر کس به نوبه خودش از این ضیافت بهره می برد، اظهار کرد: اگر غفلت داشته باشیم این برکات به سرعت از ما گرفته می شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر خطوات شیطان حذف نشود همه دستاوردهای معنوی از بین می رود، بیان کرد: اگر خیمه زندگی انسان بر محور نماز استوار شد همه امور او بر همان مبنای نماز خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید رد پای شیطان را از زندگی های خود حذف کنیم خاطرنشان کرد: اگر زندگی انسان منافات با ماه رمضان نداشته باشد آنچه که در این ماه کسب شده است تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری با بیان اینکه تجمعات عظیم مذهبی و سیاسی در طول ماه مبارک رمضان و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که جبهه مومنان بر دشمنان پیروز شده است، گفت: تمام تلاش دشمنان در جنگ ترکیبی این است که ما را از اسلام و ایمان جدا کنند و سرمایه معنوی را تضعیف کنند در حالی که حضور گسترده نشان می دهد که دشمن موفق نبوده است هرچند که ضربه هایی نیز زده است و البته ما نیز ضربه های کاری وارد کرده ایم.

وی با اشاره به تلاش برای تبدیل شدن مسئله پوشش به امری اجتماعی برای تبدیل کردن آن به جنبش معنوی گفت: دشمن در جدا کردن ما از ایمان و مسیر صحیح سیاسی که انتخاب کرده ایم موفق نشده است و باید از این سرمایه ارزشمند حفاظت شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امتحانات سختی در مسیر جامعه مومنین قرار دارد اضافه کرد: در مسیر تحقق ظهور امتحانات سنگینی وجود دارد و در این امتحانات صف ها از یکدیگر جدا شده و مومنان رشد کنند.

وی با تاکید بر اینکه درخواست مردم تحقق عدالت در جامعه است، گفت: بی عدالتی در عرصه های اقتصادی و معیشتی مردم را نگران کرده است و باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری به دنبال منافع خود است نه منافع مردم و ضعفا، گفت: باید مسئولان جلوی فساد اقتصادی و تحقق نظام سرمایه داری را بگیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha