یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / آخرین روز نمایشگاه قرآن همدان

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان با اشاره به حضور فعال حوزه علمیه همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: حوزه علمیه همدان با استفاده از ظرفیت طلاب در عرصه‌های مختلف، امسال در نمایشگاه قرآن در سه غرفه پذیرای بازدیدکنندگان بود.

حجت الاسلام محمد طبرسی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حضور فعال حوزه علمیه همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت، اظهار داشت: حوزه علمیه همدان با استفاده از ظرفیت طلاب در عرصه‌های مختلف، امسال در نمایشگاه قرآن در سه غرفه پذیرای بازدیدکنندگان بود.

وی با اشاره به غرفه‌های حوزه علمیه همدان در این نمایشگاه، گفت: غرفه عفاف و حجاب، جمعیت و جوانی جمعیت و ازدواج آسان و تبلیغ اینترنتی مجازی حوزه علمیه، عناوین غرفه‌های حوزه علمیه همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت بود.

تلاش طلاب حوزه علمیه همدان در عرصه پاسخگویی به شبهات

وی افزود: در غرفه تبلیغ اینترنتی و مجازی حوزه علمیه، مبلغین متخصص در این عرصه، به ارائه خدماتی در زمینه تبلیغ نوین، پاسخ گویی به شبهات و تدوین و تولید کلیپ‌های مختلف پرداختند.

حجت الاسلام طبرسی، با بیان اینکه طلاب و مبلغین حوزه علمیه همدان فعالیت‌های خوبی در عرصه فضای مجازی دارند، اظهار کرد: تدوین موشن گرافی، انیمیشن، مستند در رابطه با مسائل مختلف از جمله کارهای این مرکز است که بر اساس رصدهای انجام شده و در عرصه پاسخ گویی به شبهات موجود در جامعه تولید شده و سپس توسط تیم انتشار در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های غرفه حجاب و عفاف، یادآور شد: در این غرفه ضمن ارائه تولیدات در زمینه عفاف و حجاب، با استفاده از ظرفیت مبلغان خواهر و برادر به شبهات موجود در این عرصه پاسخ داده می‌شود و به طور کلی این غرفه در زمینه تبیین مسئله عفاف و حجاب در جامعه مشغول فعالیت بود.
تلاش طلاب حوزه علمیه همدان در عرصه پاسخگویی به شبهات

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان همدان، همچنین به تشریح اقدامات غرفه جوانی جمعیت و ازدواج آسان پرداخت و گفت: در غرفه سوم حوزه علمیه همدان در نمایشگاه قرآن و عترت نیز مشاوره‌های مختلف در راستای تعالی خانواده همچون عرصه‌های تربیتی، فرزند و ازدواج ارائه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha