جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه  قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: هلال احمر در همه جای دنیا گستره فعالیتی دارد و همه مردم به نوعی عضو این جمعیت هستند و باید در حد توان و ظرفیت خود همکاری و همراهی خود را با این نهاد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در جمع مدیر و معاونین جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: اراده و مشیت خداوند متعال بر این تعلق گرفته که تمام امور از مجاری عادی و طبیعی خودش پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای طبیعی که خداوند متعال گستره آن را جهانی می بیند نهاد جمعیت است؛ جمعیت جایگاه جهانی دارد و مطابق آیه قرآن دست خداوند با جماعت و جمعیت است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: هلال احمر در همه جای دنیا گستره فعالیتی دارد و همه مردم به نوعی عضو این جمعیت هستند و باید در حد توان و ظرفیت خود همکاری و همراهی خود را با این نهاد داشته باشیم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: برآیند فعالیت اجتماعی حوزه علمیه در جمعیت بوده و خروجی حوزه در هر زمینه‌ای که باشد بروز و ظهور آن در جمعیت است.

وی ادامه داد: تعامل دو دستگاه حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر به قدری حائز اهمیت است که این موضوع در تفاهم نامه سند کلی حوزه و جمعیت آورده شده و حوزویان را به این همکاری‌ها و تعامل‌ موظف کرده‌؛ امیدواریم انوار خدماتی و فرهنگی این دو نهاد را شاهد باشیم.

انتهای پیام

هلال احمر در همه جای دنیا گستره فعالیتی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha