شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کردستان از افتتاح اولین مرکز تخصصی مشاوره اسلامی در این استان، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور مسئولان استانی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری جامعه ما، وجود مراکز مشاوره اسلامی می باشد و در کردستان این نیز به شدت احساس می شد، لذا با توجه به این نیاز، اولین مرکز تخصصی مشاوره اسلامی برای طلاب سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد در استان کردستان افتتاح می شود.

مدیر حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: با انجام کارهای تخصصی و برگزاری نشست های متعدد موفق شدیم که مرکز تخصصی مشاوره اسلامی را در این استان راه اندازی کنیم و امیدواریم که این مرکز بتواند کارآرایی خوبی در بخش مشاوره به عموم مردم این خطه را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر اظهار کرد: در بحث افتتاح مرکز تخصصی مشاوره اسلامی ۲۰ نفر از بین متقاضیان موفق به کسب رتبه برتر برای حضور در ترم جدید شده اند که امیدواریم این افراد بتوانند به خوبی دوره های آموزشی و تخصصی را بگذرانند.

وی با اشاره به اینکه وجود مرکز تخصصی مشاوره اسلامی نقش مهمی در ارتقاء علمی روحانیون و طلاب استان کردستان خواهد داشت، اظهار کرد: ان شاء الله فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و دیگر مسئولان استانی این مرکز در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) کردستان افتتاح خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: ان شاء الله با توجه به علاقمندی طلاب کردستانی برای حضور در دوره های مشاوره اسلامی شاهد برگزاری ترم های بعدی با استقبال بیشتری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha