شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جلسه طلاب اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: متأسفانه برخی افراد در حوزه به جای دلجویی از روحانیت در حادثه ها، نمک بر زخم ها می پاشند و عملکرد نظام را زیر سوال می برند؛ البته برخی مشکلات هم در کشور وجود دارد؛ اما موفقیت سیر کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان برای همه افرادی که از هوش کم سیاسی هم برخوردار باشند، محرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در جلسه طلاب و فضلای اصفهانی مقیم قم که در مدرسه علمیه عترت برگزار شد، به موضوع جایگاه روحانیت اشاره کرد و اظهار داشت: اگر روحانیت ما روحانیت آمریکایی بود، این مشکلات برای او به وجود نمی آمد، مشکلات به وجود آمده به خاطر اقامه دین و پشتیبانی از نظام است که برخی بر نمی تابند و درصدد مقابله هستند.

وی ابراز داشت: متأسفانه برخی افراد در حوزه به جای دلجویی از روحانیت در حادثه ها، نمک بر زخم ها می پاشند و عملکرد نظام را زیر سوال می برند؛ البته برخی مشکلات هم در کشور وجود دارد؛ اما موفقیت سیر کلان نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان برای همه افرادی که از هوش کم سیاسی هم برخوردار باشند، محرز است.

نماینده طلاب و فضلای اصفهان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی از لحاظ نظامی، منطقه ای و نفوذ بین المللی ابرقدرت است، خاطرنشان ساخت: متأسفانه در داستان سوءقصدی که برای یکی از طلاب در قم اتفاق افتاد، برخی آقایان به جای پیام مقاومت، پیام وادادگی می دهند که جای تأسف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بیان داشت: سوال اینجاست آیا در زمان امیرالمؤمنین علی (ع) همه مسئولان بدون اشکال بودند؟ آیا کسی مشکل نداشت؟ حتما اشکال وجود داشت؛ ولی مسئول این حکومت، حضرت امیر (ع) است و باید از این حکومت دفاع کرد و پشتیبان او بود.

موفقیت نظام برای کم‌هوشان سیاسی هم محرز است/ ابراز تاسف از برخی اظهار نظرها

وی اظهار داشت: بنده با اطلاع عرض می کنم که مسئولین در حال کار و تلاش هستند؛ اما در مقابل توطئه های عظیم استکبار قرار گرفته ایم و متأسفانه برخی واداده ها در داخل کشور و در داخل حوزه وجود دارند که با آنان همراهی کرده و سخنان تأسف باری را بیان می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در بخش دیگر از سخنان خود به جایگاه مجمع نمایندگان طلاب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این مجمع می تواند تأثیرات مناسبی در ساختار حوزه داشته باشد و باید تقویت شود تا بتواند اثرگذاری خود را بیشتر نماید.

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که نمایندگان طلاب می توانند انجام دهند، انتقال نظرات، پیشنهادات و انتقادات طلاب و فضلا به بزرگان حوزه است.

نماینده طلاب و فضلای اصفهان در پایان به برخی سوالات طلاب و فضلا پاسخ داد.

موفقیت نظام برای کم‌هوشان سیاسی هم محرز است/ ابراز تاسف از برخی اظهار نظرها

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سلطانی، نماینده طلاب و فضلای اصفهان به ایراد سخن پرداخت و گفت: جلسات طلاب و فضلا دارای برکات بسیاری بوده و ان شاءالله هر ۴۵ روز یکبار این جلسات را برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تحول در حوزه علمیه اصفهان از برنامه هایی است که آغاز شده و فضلایی که توان تدریس در حوزه را دارند، می توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

نماینده طلاب و فضلای اصفهان ابراز داشت: همچنین بزرگوارانی که آمادگی امامت جمعه و امامت مساجد شهرستان اصفهان را دارند نیز می توانند ثبت نام نموده و حضور پیدا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی خاطرنشان ساخت: در این جلسه یادی کنیم از شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت سبزواری که بار مسئولیتی را بر روی دوش ما گذاشتند که دفاع از نظام و ارزش ها در رأس قرار داشته و باید برای آن تلاش کرد.

وی در پایان بیان داشت: امروز در روزگاری به سر می بریم که شاهد سخنانی از مجموعه مدعی حافظ اسلام و نظام هستیم که درباره رفراندوم نظر داده و موجب شرمندگی شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha