دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله

حوزه/ رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله گفت: دیدار جامعه قرآنی با شهدای باری با این هدف برگزار می شود که سبک زندگی و آنها را ترویج پیدا کند

به گزارش خبرگزاری حوزه، دیدار جامعه قرآنی با شهدای قرآنی امروز ۱۳ اردیبهشت به دیدار از خانواده علیرضا گرجی اختصاص داشت. در در این دیدار رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله تهران اظهار کرد: خیلی خوشحالیم بار دیگر این سعادت را یافتیم در خدمت خانواده شهدای قرآنی باشیم.

وی افزود: این دیدارها با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار می شود. همچنین به واسطه این دیدارها ترویج سبک زندگی قرآنی صورت می گیرد. در ضمن به مدد دیدار با خانواده شهدای قرآنی، سبک زندگی شهدا اشاعه داده میشود.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم سبک زندگی قرآنی را در جامعه اشاعه دهیم از بسیاری از آسیب های اجتماعی دور خواهیم بود چون زندگی شهدا بهترین الگو برای رسیدن به سعادت است.

در ادامه مراسم برادر شهید گرجی گفت: برادرم سال ۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید. وی بسیار اخلاقی نیکو داشت و با همه خوشرو و با محبت بود برای همین تمام آشنایان و دوستان او را دوست داشتند.

وی ادامه داد: هدفم برادر شهیدم در طول زندگیش حمایت از انقلاب و پیروی از دستورات اسلام بود. وی می گفت؛ تنها راه سعادت پیروی از آرمان های انقلاب و گوش دادن به فرامین قران است. وی در حسینیه نازی آباد قرائت قرآن انجام میداد و در امر تفسیر هم فعالیت می کرد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه من ۱۵ سال از برادرم بزرگتر بودم اما نکات بسیاری را از وی آموختم. وی عاشق مملکتش بود و پیروی از دستورات امام را تکلیف می دانست. شهادت برای او بزرگترین پاداش بود چون همیشه آرزوی شهادت داشت.

خواهرش شهید نیز در این دیدار بیان کرد: درباره اخلاق نیکوی برادر شهیدم هراندازه سخن بگویم کم است چون بسیار خوش رو و شاد بود. همه از معاشرت با او لذت می بردند. وی نماز را در اول وقت انجام می داد و تمام دستورات دینی را به صورت کامل به جا می آورد.

وی تاکید کرد: برادر شهیدم به هیچ وجه اهل تظاهر و ریا نبود وی می گفت مومن در باطن و درون باید عشق به خدا را داشته باشد و لازم نیست علایق دینی خود را تظاهر کند. وی پیروی از قرآن و اسلام و انقلاب را تکلیفی واجب می دانست.

در خاتمه این دیدار جامعه قرآنی با دادن لوحی از خانواده شهید تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha