سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی گفت: آرمانی که امام راحل به دنبال آن بود در حال وقوع است آرایش جهانی متفاوت شده و قدرت به دست جبهه اسلام و مقاومت می افتد و در جهان قدرت فوق العاده دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در همایش تکریم و تجلیل از کارگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان نمونه شهرستان قشم که در سالن اجتماعات آینه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کارگران سربازان جبهه اقتصاد کشورند و بخش عمده از پیشرفت کشور در گرو همت و تلاش این قشر است.

وی با بیان اینکه مسئله کارگر از چند منظر قابل توجه است، افزود: ز منظر فردی، کارگر صرف نظر از اینکه در چه جامعه و جبهه ای زیست می کند و اصل را بر یک انسان اهل کار بگذاریم که اعضا و جوارح خود را به حرکت در آورد تا امر مقدس امرار معاش که سبب عزت طلبی شود بر اساس موازین اسلامی ستوده و پسندیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وقتی کارگر اعضا و جوارح را به تلاش روی می آورد از یک رشد معنوی برخوردار می شود و از بسیاری ناهنجاری ها دور می شود، اما کسانی که بیکار هستند بیشتر به سوی هنجار های اجتماعی و غیره می آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی ادامه داد: کسی که اهل کار است از یک مصونیت برخوردار است، به عبارتی کسی که برای خانواده خود تلاش می کند مثل مجاهد فی سبیل الله و در میدان مبارزه است.

وی با بیان اینکه خداوند از جوان بیکار نفرت دارد، تأکید کرد : تلاش برای خانواده یک امری ضروری برای جوانان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سطح بالاتر کارگر که بسیار ارزشمند است در جبهه ای کار می کند که به جنگ با استکبار جهانی رفته است و این کارگر جایگاهش خیلی متفاوت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی ابراز داشت: امروز نظام ما نظامی است که به فکر مبارزه با استکبار جهانی، استقرار عدالت در جهان و زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولیعصر که نتیجه اش حاکمیت مستضعفین جهان است تلاش می کند.

وی افزود: امروز نظام ما تنها نظامی است که با قدرت در برابر آمریکا جنایتکار ایستاده است و اجازه زیاده خواهی و زیاده طلبی نداده و بسیاری کشورهای منطقه از ما یاد می گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروز عربستان که سال های سال مزدور آمریکا بود روی به جبهه مقاومت آورده است تلاش های انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ در منطقه و معادلات جهانی اثر خودش را نشان می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی اضافه کرد: آرمانی که امام راحل به دنبال آن بود در حال وقوع است؛ آرایش جهانی متفاوت شده و قدرت به دست جبهه اسلام و مقاومت می افتد و در جهان قدرت فوق العاده دارد.

وی خاطرنشان کرد: یک کارگر که در چنین نظامی کار می کند ارزش کار آن هزار برابر است؛ تک تک اقدامات شما در پیروزی انقلاب سهیم است، قدرخودتان را بدانید و هرگز خدمت به این نظام را با هیچ چیز دیگر عوض نکنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تلاش کنید در این مقطع و پیچ تاریخی که بسیار مهم و با اهمیت است و در آستانه ظهور حضرت حجت عج در حکومت جهانی آن حضرت سهمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha