سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ر

حوزه / با حضور تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردمی، مراسم پنجاهمین سال تأسیس موسسه دارالایتام مهدیه در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردمی، مراسم پنجاهمین سال تأسیس موسسه دارالایتام مهدیه در همدان برگزار شد.

تجلیل از موسسه خیریه‌ای با نیم قرن سابقه

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در این مراسم با اشاره به خدمات موسسه مهدیه، اظهار داشت: امروز افتخار داریم از مجموعه‌ای تجلیل می‌کنیم که ۵۰ سال در حال خدمت رسانی به مردم و ایتام و فقرا است.

وی با بیان اینکه ریشه این کار بزرگ را آیت‌الله مدنی بنا نهاده است، گفت: فردی به عنوان مدیر دارالایتام مهدیه همدان در حال فعالیت است که از سال‌های قبل از انقلاب در تمامی صحنه‌ها به فکر مظلومان و محرومان بوده است.

استاندار همدان، افزود: آقای حجازی نه تنها یک مبارز دیرین انقلابی است، بلکه همواره یار و یاور محرومان بوده و این تلاش و کوشش در عرصه خدمت رسانی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ خدمت رسانی در جامعه، گفت: بنیان نهادن مجموعه‌های خیریه اقدام ارزشمندی است، چرا که این اقدام همیشگی بوده و تداوم خیر را به همراه دارد.

تجلیل از موسسه خیریه‌ای با نیم قرن سابقه

در این مراسم از جمعی از خیرین سراسر استان تقدیر شد و در پایان نیز از خدمات آقای حجازی، پدر شهیدان حجازی به پاس ۵۰ سال خدمت رسانی و تلاش برای رفع دغدغه‌های نیازمندان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha