دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
jتصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در استان کردستان با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این که بیگانگان روی اختلافات قومی و مذهبی سرمایه‌گذاری کرده اند گفت: ساماندهی و تعامل سنجیده با مذاهب اسلامی، برای استقلال کشور و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حجت الاسلام والمسلمین رنجبر مدیر حوزه علمیه کردستان که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، اظهار کرد: انتشار و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا در گرو عوامل مختلفی ازجمله مدیریت سنجیده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی و تعامل سنجیده با مذاهب، برای استقلال کشور و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی موثر است، مطرح کرد: این موضوع بعد راهبردی و استراتژیک دارد که بیگانگان نیز روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در این مسیر باید دائما رصد و پایش انجام شود، تصریح کرد: در طرح‌های مختلف ازجمله هجرت و امین شاهد تحولات بزرگی هستیم که باید مراقب باشیم چه افرادی با چه ویژگی‌هایی از این ظرفیت استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های دانش افزایی و تکمیلی نیز در راستای این طرح‌ها برگزار می‌شود، یادآور شد: مدیران حوزه‌های علمیه نیز باید نسبت به این طرح‌ها حساسیت بیش‌تری نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha