پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مناظره

حوزه/ اولین مرحله مدرسه‌ای مناظرات طلبگی بین دو گروه موافق و مخالف در مدارس علمیه استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مناظرات طلبگی درون مدرسه ای مدارس علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد .

مدرسه علمیه کوثر زرندیه:

اولین مرحله مدرسه‌ای مناظرات طلبگی بین دو گروه چهار نفره در قالب موافق ومخالف برگزار شد که در نهایت یک گروه به مرحله بعدی راه پیدا کرد این مناظرات با استقبال و همکاری طلاب و اساتید همراه بود و مدرسه شور و نشاط پژوهشی را در این هفته شاهد بود.

مناظرات طلبگی درون مدرسه ای مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه:

به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها و به مناسبت فراخوان برگزاری مناظرات طلبگی مرحله مدرسه‌ای، پس از گروه بندی طلاب شرکت کننده دو جلسه ازمناظرات با حضور گروه های موافق و مخالف و اساتید داور و طلاب برگزار گردید.

در این جلسات گروه های شرکت کننده موضوعات "شاغل بودن مادران تربیت فرزندان را مختل می‌سازد" "برای حل مشکلات اقتصادی ایران بیش از همه چیز باید تحریم ها لغو شود" را مورد بررسی قرار داده و توسط داوران گروه های برتر انتخاب شد.

لازم به ذکر است که مناظره دیگر گروه‌های شرکت کننده در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

مناظرات طلبگی درون مدرسه ای مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک:

اولین مناظره طلبگی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)اراک برگزار گردید .در این مناظره طلبگی گروه های مختلف از طلاب پیرامون گزاره ای واحد در دو گروه مخالف و موافق به بحث و گفتگو و مناظره پرداخته و مطالب علمی و مستند را در دفاع از نظریات خود در زمان های مشخص شده بیان کردند.

این مناظرات توسط هیات داوران از اساتید حوزه از لحاظ استدلال و رعایت نکات مناظرات مورد ارزیابی قرار گرفته و گروه های برتر به دور بعد راه یافتند.

دوره دوم این مناظرات در هفته آینده با حضور گروه های برگزیده برگزار خواهد شد.

مناظرات طلبگی درون مدرسه ای مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک:

مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها اراک دومین مرحله مدرسه‌ای مناظرات طلبگی را بین چهار گروه چهارنفره در قالب دو گروه موافق و دو گروه مخالف برگزار کرد که در نهایت دو تیم با امتیاز مساوی به مرحله نهایی استانی راه پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha