شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1085563
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
قرآن

حوزه/ معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجو از هر دریچه ای با قرآن کریم اُنس داشته باشد و این مهم در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عبدالحسین کلانتری، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری قرآن وعترت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره های قرآن و عترت در استان ها همواره منشاء خیر و برکت بوده است.

به گفته معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجو از هر دریچه ای با قرآن کریم انس داشته باشد و این مهم در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تقویت شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم اخلاق و فرهنگ قرآنی در جامعه تقویت شود، خاطر نشان کرد: ارتباط بین دانشگاه و جامعه تقویت شود تا بتواند نقش هدایت گر را ایفا نماید.

کلانتری با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیاری در حوزه های قرآن و عترت در دانشگاه ها وجود دارد، گفت: تلاش کنیم این ظرفیت ها و استعدادها شکوفا شود و موجبات نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه ها متناسب با سند دانشگاه اسلامی است، گفت: دانشگاه تراز انقلاب اسلامی دانشگاهی است که بتواند به مسئولیت اجتماعی خود در سطوح محلی، استانی و ملی عمل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha