پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حفظ قران

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) بندرعباس از شروع ثبت نام طرح تابستانه تحفیظ، حفظ شبانه روزی ۳جزء از قرآن کریم در بندرعباس خبرداد.

حجت‌الاسلام سجاد لقمانی مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: ثبت نام طرح تابستانه تحفیظ، حفظ شبانه روزی ۳جزء از قرآن کریم در بندرعباس آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام این طرح از ۱۵ اردیبهشت شروع و تا ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح ویژه برادران ۱۴ تا ۲۲سال است که در آن برنامه‌های تفریحی، شاد و متنوع نیز در کنار حفظ قرآن برای شرکت کنندگان طراحی شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) بندرعباس، افزود: شروع دوره از یک تیر ماه به مدت ۵۰ روز است که در بندرعباس روستای سرخون روبروی شهرک صنعتی شماره یک، مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام لقمانی تأکید کرد: علاقمندان جهت شرکت، قبل از ثبت نام از طریق کلیک بر روی لینک زیر، آیین نامه آموزشی را مطالعه کرده و از مفاد آن آگاه شوند،

https://imgurl.ir/uploads/x۵۹۳۹۵۰_____.pdf

وی خاطرنشان کرد: جهت ثبت نام نیز می‌توانند به درگاه زیر مراجعه https://idpay.ir/hefze-quran و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۳۶۲۹۹۱۶۴ تماس حاصل نمایید.

آغاز ثبت نام طرح تابستانه تحفیظ در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) بندرعباس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha