یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1085574
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
تصاویر/ گل آرایی ضریح مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت - 2

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان برنامه های دهه کرامت را در این استان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه کرامت لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه دهه کرامت فرضتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است، گفت: تلاش کنیم برنامه های این دهه مردمی، باشکوه و بامحتوا برگزار شود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، برنامه های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» در نقاط مختلف لرستان برگزار می شود.

وی برگزاری جشن های شادی در مساجد و حسینیه ها، برگزاری مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن، تجلیل از شهدای دهه کرامت، معرفی دختران نخبه در عرصه های دینی، علمی و فرهنگی و همچنین تبیین و تشریح سیره زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را از مهمترین برنامه های دهه کرامت در لرستان اعلام کرد.

حجت الاسلام حیات الغیب در پایان خاطر نشان کرد: امید می رود اعضای کمیته برگزاری برنامه های دهه کرامت در استان برنامه های این دهه را با محتوا، مردمی و باشکوه برگزار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha