سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان بوشهر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، گفت: ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی با استفاده از ظرفیت دهه کرامت، نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت همه دستگاه‌ها و اقشار مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی با استفاده از ظرفیت دهه کرامت، نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت همه دستگاه‌ها و اقشار مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، گفت: روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، به عنوان نماد و مرکز ثقل برنامه‌های تجمعی و جشنی، محوریت همه برنامه‌های این دهه است.

وی ضمن حمایت از تولید آثار و محصولات علمی، فرهنگی و هنری مختلف، اظهار کرد: این ستاد زمینه‌های حمایت و مشارکت‌های عمومی متناسب با برنامه‌های دهه کرامت فراهم می‌کند.

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ابزارها و شیوه‌های نوین ارتباطی و تبلیغی در راستای تعامل با مخاطبین و تولید محتوای مناسب در جهت ترویج فرهنگ رضوی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لازم است تا مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه حجت الاسلام جابر آزور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha