یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن مجید کی تلاوت

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: اطلس جامع قرآنی دانشگاه ها و مراکز عالی این استان تهیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان امروز در مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه قرآن کریم راه سعادت و کمال را برای بشریت ترسیم کرده است، گفت: قرآن کریم در همه ساحت های زندگی اثرگذار است و عمل به آموزه های این کتاب الهی راه سعادت و کمال را برای انسان رقم خواهد زد.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان اگر در عمل به دستورات قرآن کریم کوشا باشیم برکت سراسر زندگی انسان را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به لزوم تلاش تصمیم گیران و تصمیم سازان قرآنی ، خاطر نشان کرد: تلاش شود تا دقیقا به آموزه های قرآنی در همه ابعاد زندگی توجه شود.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه قرآن نور مطلق است، گفت: اگر قرآن به عنوان کتاب زندگی برای ما باشد، زندگی همه ما آباد خواهد شد.

وی در پایان از تهیه و تدوین اطلس قرآنی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لرستان خبر داد و افزود: با تدوین این اطلس چهره ها و خانواده های قرآنی مراکز دانشگاهی شناسایی می شوند و در راستای تبیین نهضت قرآنی در جامعه گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha