سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جوادی

حوزه/ جمعی از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) اصفهان با خانواده شهید مرتضی جوادی فرزند حجت الاسلام والمسلمین اسد الله جوادی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، جمعی از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه صاحب الزمان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده شهدا و تثبیت پاسداشت ارزش های انسانی و اسلامی،به دیدار خانواده طلبه شهید مرتضی جوادی فرزند حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جوادی از مبلغین و معمرین برجسته استان رفتند.

قرائت حدیث شریف کسا و مرثیه سرایی توسط مداح اهل بیت(ع) محمدجواد خاکسار از برنامه آغازین این دیدار بود. سپس طلاب جوان جویای سلامتی حجت الاسلام والمسلمین جوادی شدند و بر برکت وجودی خانواده شهدا در سطح استان و کشور تاکید کردند و درخواست دعا از این پدر شهید برای همه طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) جهت موفقیت در امر تبلیغ دین کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جوادی در توصیف صفات شاخص فرزند شهیدش، اظهار کرد: به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدا پیش از شهادت شهید گونه زندگی کرده اند.

وی با اشاره به ضرورت تمسک و توسل به خاندان پاک اهل بیت(ع) و شهدا برای موفقیت در تبلیغ دین، به بیان خاطره ای از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: روزی در بیمارستان شهید مرتضی جوادی به دلیل کمبود گلبول قرمز و سرطان خون بستری بود و من به دلیل مستأصل شدن با دل شکسته جمله ای روضه خواندم و آمپول فرزند خود را متبرک به آن اشک روضه کردم و پس از آن گوسفندی قربانی و بین فقرا پخش کردم، بلافاصله بعد از آن، فردی از سادات پیدا شد که حاضر شد خون خود را به مرتضی اهدا کند و مشکل آقا مرتضی حل شد.

استاد حوزه علمیه اصفهان متذکر شد: بدون شک زحمات و تلاش های ما در عرصه تبلیغ دین زمانی به ثمر و نتیجه مطلوب می نشیند که با تمسک و توسل به ساحت اهل بیت(ع) صاحبان اصلی دین اسلام همراه باشد.

دیدار طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید جوادی + عکس

دیدار طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید جوادی + عکس

دیدار طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید جوادی + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha