دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان، با بیان اینکه قوام بنای خانواده به میزان پیوند اعضای آن بستگی دارد، گفت: محبت و احترام، از راه‌های تحکیم روابط بین اعضای خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شب گذشته در کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه خانواده‌های کارکنان عقیدتی سیاسی مرزبانی استان بوشهر، اظهار داشت: نظام خانواده، یک نهاد اساسی و محوری در جامعه است و به عنوان هسته اولیه برای سایر نهادهای اجتماعی به شمار می‌رود.

وی افزود: خانواده پیوند عمیق و پایدار جسمی و روحی چند نفر برای زیستن در فضای واحد است و بدون تحقّق این پیوند، خانواده معنایی ندارد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه قوام بنای خانواده به میزان پیوند اعضای آن بستگی دارد، گفت: محبت و احترام، از راه‌های تحکیم روابط بین اعضای خانواده است.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: کلیدی‌ترین مسئله در زندگی‌های خانوادگی، کیمیای محبت است و همه انسان‌ها دوست دارند محبوب دیگران باشند.

وی در ادامه به بیان اسباب جلب محبت در کلام امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: حُسن خُلق، انصاف، تواضع، نرمی در کلام و خیرخواهی و هدیه به یکدیگر، از راه‌های جلب محبت در کانون خانواده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha