دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیر فولادی

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ارتش گفت: جوان امروز ما درگیر جنگ ترکیبی است که دشمن همه توان خود را در آن به کار گرفته و از همه ابزارها استفاده می کند تا به باور و ایمان جوانان هجمه وارد کند، لذا جوان باید دستش پر باشد و با تمسک به شهدا و سیره آنها خود را واکسینه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری " حوزه" در همدان، امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هماهنگی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید توجه کرد که سطح کنگره ملی است، لذا باید در بالاترین سطح در استان برگزار شود و رقم ۸هزار شهید ظرفیت بالایی برای استان همدان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ شهید استان همدان به ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد، ادامه داد: کنگره دو هدف عمده را دنبال می‌کند؛ نخست اینکه حال و هوای استان را تحت الشعاع قرار دهد و فرهنگ ترویج روحیه ایثار و شهادت گسترش یابد و دوم به تولید آثاری ماندگار در حوزه شهادت منجر شود.

امیر فولادی خاطرنشان کرد: کنگره باید بتواند در معرفی سیره شهدا و سیره خانواده شهدا و سبک زندگی شهدا گام بلندی بردارد تا به جوان و نوجوان امروز که تشنه الگو است، شهدا را به عنوان الگو معرفی نماید و جوانان ما با تأسی از شهدا زندگی کنند.

وی با بیان اینکه چگونه زیستن شهدا و استقبال آنها از شهادت باید برای نسل امروز تشریح شود، عنوان کرد: همسران و دختران امروز ما باید از سبک زندگی همسران و دختران شهدا مطلع باشند و سبک زندگی آنها برایشان الگو باشد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس آجا تأکید کرد: نسل جوان ما اینگونه می‌تواند از دامی که دشمن برایشان پهن کرده مطلع شوند و در تله آن نیفتند، چراکه امروز درگیر جنگ نرم هستیم و دشمن متبحرانه‌تر از قبل ورود کرده است.

وی گفت: جوان امروز ما درگیر جنگ ترکیبی است که دشمن همه توان خود را در آن به کار گرفته و از همه ابزارها استفاده می کند تا به باور و ایمان جوانان هجمه وارد کند، لذا جوان باید دستش پر باشد و با تمسک به شهدا و سیره آنها خود را واکسینه کند.

وی افزود: این فرمایش رهبر انقلاب بسیار مهم است که فرمودند می‌ترسم این کنگره‌ها تکراری و بی‌اثر شود، لذا کنگره باید در سطح بالایی برگزار شود به گونه‌ای که بعد از اتمام کنگره همه افراد حس کنند چیزی بر آنها افزوده و از شبهات جوانان کاسته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha