جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دانش‌آموزان انسان‌های پاک و معصومی هستند که فطرت‌های پاک‌شان بستر بسیار ارزشمندی برای رشد و تعالی است و یک ظرفیت بالقوه برای رسیدن به قله‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، امروز در جمع دانش آموزان منتخب مدارس استان قزوین که در محوطه تاریخی مدرسه علمیه صالحیه برگزار شد گفت: نیروی جوان، با نشاط و با انگیزه‌ای که ۳۶‌هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ است، انگیزه‌اش در جنگ نرم هم با همان قوت خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایطی که امروز در جهان به وجود آمده است، فرصت را مغتنم بشمارید و نسل تشنه آینده را از آموزه های غنی انسان ساز الهی سیراب کنید.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این سرمایه‌ها را باید قدر دانست و در حمایت و هدایت آنها احساس مسئولیت و تکلیف کنیم تا شاهد هدر رفت این مجموعه ارزشمند نباشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دانش‌آموزان انسان‌های پاک و معصومی هستند که فطرت‌های پاک‌شان بستر بسیار ارزشمندی برای رشد و تعالی است و یک ظرفیت بالقوه برای رسیدن به قله‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران تمام منابع و امکانات نیز متناسب با این ظرفیت و سرمایه تخصیص یافته، به طوری که تمام مسئولان و قوای کشور مصمم هستند در مسیر شکوفایی این استعداد حرکت نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: این سرمایه‌ها برای خانواده‌ها نیز ارزشمند است، چرا که به یقین جوانان و نوجوانان روزی به مدیران و خدمتگزاران صدیق نظام تبدیل می‌شوند که با تحقق اهداف سعی خواهند کرد کشور را سربلند کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین از معلمان و خانواده‌ها خواست قدر این سرمایه‌ها را بدانند و زمینه تحصیل، ‌ارتقا و ترقی مدارج بالاتر آنها را فراهم آورند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پایان خطاب به نوجوانان تأکید کرد: فرصت طلایی پذیرش حوزه علمیه را از دست ندهید.

دانش آموزان ظرفیت بالقوه رسیدن به قله‌ها محسوب می‌شوند

دانش آموزان ظرفیت بالقوه رسیدن به قله‌ها محسوب می‌شوند


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha