دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای طلبه و روحانی پیشوا با حضور آیت الله اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان پیشوا تصریح کرد: سربلندی امروز ما و جهان اسلام مرهون و مدیون تلاشهای شگرف امام صادق علیه السلام و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان پیشوا در عصر سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و شصتمین سالگرد حادثه خونین فیضیه، با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، در تالار قرآن حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام برگزار شد.

ببینید:

تصاویر/ یادواره شهدای طلبه و روحانی پیشوا با حضور آیت الله اعرافی


مدیر حوزه های علمیه کشور در بدو ورود به پیشوا به مقام شامخ شهدای دیار ۱۵ خرداد ادای احترام کرد و به زیارت حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم علیه السلام رفت.

عضو فقهای شورای نگهبان در یادواره شهدای طلبه و روحانی پیشوا با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره، گفت: همه عزت و افتخار و سربلندی امروز ما و جهان اسلام مرهون و مدیون زحمات و تلاشهای شگرف امام صادق علیه السلام و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران به ویژه شهدای عزیز روحانیت است.

سربلندی امروز جهان اسلام مدیون امام صادق(ع) و خون شهدا است

در این مراسم از برخی خانواده های شهدای طلبه و روحانی با حضور آیت الله اعرافی تقدیر به عمل آمد.

آیت الله اعرافی همچنین با حضور در مدرسه علمیه جعفریه پیشوا به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت و پای صحبت ها و دغدغه های اساتید و طلاب نشست.

مدیر و معاونان حوزه علمیه استان تهران آیت الله اعرافی را در سفر به شهرستان پیشوا همراهی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha