جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن روز دختر

حوزه/ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: دختران سرزمین ایران اسلامی، با الگو قراردادن حضرت معصومه(س) در زندگی خواهند توانست ارزش های والای انسانی و اجتماعی را برای خود کسب نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، صبح امروز به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه (س) با حضور معصومه آقایی مشاور استاندار البرز در امور بانوان و سیف الله اسد اللهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در مراسمی با عنوان جشن روز دختر، از دختران نخبه البرزی در سالن شهیدان نژاد فلاح تجلیل شد.

سیف الله اسداللهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، اظهار داشت: دختران سرزمین ایران اسلامی، با الگو قراردادن حضرت معصومه(س) در زندگی خواهند توانست ارزش های والای انسانی و اجتماعی را برای خود کسب نمایند.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، گفت: دختران امروز، مادران آینده ایران اسلامی هستند که باید با همت و تلاش خود، ضمن ترویج فرهنگ اسلامی و تربیت نسل آینده، نقش خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایفا نمایند، زیرا نظام‌مقدس جمهوری اسلامی این بستر را فراهم آورده تا همه دختران و بانوان با تلاش و همت خود بتوانند به آنچه شایسته آن هستند، دست یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha