جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهقان

حوزه/ مدیر اجرایی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید از پذیرش دانش پژوه در دوره معنویت و اخلاق یا محوریت حکمت ادبی و فرهنگ عمومی به صورت حضوری و مجازی در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دوره معنویت و اخلاق گفت: این دوره به صورت حضوری و غیرحضوری به همت مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید افزود: دوره های حکمت ادبی و فرهنگ عمومی متناسب با نیاز جامعه و به وسیله ابزار هنر به ویژه اشعار و پند های حکیمانه با حضور شخصیت های برجسته حکمت و معرفت حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به ویژگی خاص این دوره تصریح کرد: این دوره با تمام دوره های قبل متفاوت است چرا که هم محتوا مختصر هست و همچنین با نیاز سنجی صورت گرفته در جامعه، این دوره بشدت کاربردی است.

حجت الاسلام دهقان همچنین به اساتید حاضر در دوره اشاره کرد و گفت: حجج اسلام والمسلمین سید یوسف ابراهیمیان، سیدعلی حسینی آملی، رمضانی، حمید پارسانیا، محمدمهدی گرجیان، میثم زنجیرزن حسینی، محمدرضا برته و امیرعلی عموزاده از اساتید این دوره خواهند بود.

مدیر اجرایی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با اشاره به منابع درسی این دوره گفت: کتاب های فتوت نامه اثر عبدالرزاق کاشانی، گلستان سعدی، سی فصل_بلبل نامه_نزهت الاحباب عطار نیشابوری، الهی نامه خواجه عبدالله انصاری، کلیله و دمنه، ادب الکبیر وادب الصغیر، و لغت موران شیخ اشراق از منابع این دوره هستند.

وی ارائه گواهینامه تخصصی، تربیت مدرس، بکارگیری مدرسین و ارتباط مستقیم با اساتید دوره را از مزایای این طرح برشمرد.

مدیر اجرایی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با اشاره به مهلت ثبت نام در دوره یادآور شد: ثبت نام در این دوره آغاز شده و تا دهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره گفت: حضور در شهر مقدس قم، و تعهد و التزام به درس ها و برنامه ها از شرایط حضور در این دوره است.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می توانند عدد۱۱۰ را به شماره ۰۹۹۰۶۲۶۵۷۹۴ پیامک کنند.

علاقمندان برای ثبت نام حضوری می توانند به آدرس موسسه به آدرس قم، بلوار رضوی، کوچه یک، ساختمان شهید کمیلی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha