سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رضوی

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز گفت: تجلیل از دختران و خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برگزاری جشن‌های عمومی با حضور کاروان زیر سایه خورشید از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت است.

زهرا کارگر برزی مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در آستانه فرار رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله کانون ایثار و شهادت همزمان با دهه کرامت و با همکاری خادمیاران این کانون برنامه‌های متنوعی را در بزرگداشت دهه کرامت برگزار می‌کنند. امسال نیز برنامه‌هایی توسط رابطین کانون ایثار و شهادت استان البرز، برای دهه کرامت تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: جشن تکلیفی برای دختر شهید والامقام مدافع حرم «رضا ایزدیار» در گلزار شهدای حاجی آباد(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت۱۴۰۲ )ساعت ۴ بعد از ظهر با حضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

کارگر برزی افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر با حضور کاروان زیر سایه خورشید(یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)واقع در باغستان، مسجد شهدا همراه با نماز جماعت مغرب و عشا و حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دختران ( ۹ تا ۲۰ سال) با هدایای ارزشمند از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دهه کرامت است.

وی به برپایی جشن میلاد امام رضا(علیه السلام) در امامزاده محمد(ع) کرج اشاره کرد و گفت: در این مراسم غرفه شهدایی در حاشیه برنامه جشن میلاد حضرت چهارشنبه ۱۰ خردادماه برگزار می‌شود.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز دیدار با خانواده‌های معظم شهدا همراه با برپایی جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را از دیگر برنامه‌های کانون ایثار و شهادت اعلام کرد و توضیح داد: دیدار با خانواده شهید والامقام محمد صفاخیل و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان (در روزهای ۳۱ اردیبهشت، ۹ و ۱۰ خرداد) با حضور کاروان زیر سایه خورشید، دیدار با خانواده معظم شهید والامقام شاهبختی و خانواده شهید فیروز فلاح در این دهه انجام می‌شود.

وی به یکی از مهمترین برنامه‌های کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی با عنوان «قرار هشتم» اشاره کرد و گفت: این برنامه که هشتم هر ماه برگزار می‌شود در این دهه همزمان با جشن میلاد حضرت رضا (علیه السلام)، هشتم خردادماه با حضور کاروان زیر سایه خورشید در مصلای کرج همراه با نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی برگزار می‌شود.

کارگر برزی به برخی از برنامه‌های شهرستانی کانون کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی البرز در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه خدمت رضوی و غرفه شهدایی در پارک تندرستی فردیس از ۶ تا ۱۰ خرداد، برپایی ایستگاه صلواتی در کمالشهر، تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همراه با جشن میلاد حضرت رضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در کلاک امامزاده حیدر (ع) پنجشنبه چهام خرداد، تجلیل از دختران معظم دو شهید والامقام مدافع حرم در فاطمیه کمالشهر از جمله برنامه‌های این کانون در مناطق مختلف استان البرز است.

مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی در ادامه بیان کرد: گلباران مزار شریف و پاک شهدای گمنام پارک آزادگان کمالشهر در چهارم خرداد، برگزاری جشن میلاد حضرت رضا (علیه السلام) در فاطمیه کمالشهر با حضور عموم مردم را از دیگر برنامه‌ها و جشن‌های سراسری این کانون به همت خادمیاران و رابطین کانون در مناطق مختلف استان است.

وی در پایان گفت: اردوی یک روزه ویژه خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون توسط یکی از خواهران بزرگوار خادمیار این کانون همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha