سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سالروز آزادسازی خرمشهر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: بزرگداشت یاد و نام شهدا و سوم خرداد مصداق بارز تعظیم شعار الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه سوم خردادماه و سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و بزرگداشت یاد و نام شهدا و سوم خرداد مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است.

وی با بیان اینکه با عنایت خداوندی، هدایت های امام و حماسه حماسه آفرینان خرمشهر آزاد شد، خاطرنشان کرد: باید حماسه سوم خرداد گرامی داشته شود و از حماسه آفرینان و رزمندگان و خانواده شهدای این عملیات تجلیل کنیم.

امام جمعه دیّر ادامه داد: از رهگذر این یادواره ها عوامل پیروزی را یادآور شویم تا در عرصه های دیگر بتوانیم خرمشهرهای دیگر را آزاد کنیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و افکار امام خمینی(ره) ضامن پیشرفت جامعه اسلامی ما است و این انقلاب بدون نام امام هیچ کجا شناخته شده نیست.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها به دنبال فراموشی یاد امام و تحریف شخصیت و افکار و اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: در راستای مقابله با دشمن، جلوی کمرنگ شدن و فراموشی یاد امام را بگیریم و افکار و مواضع و مکتب وی را ترویج دهیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر یاد و خاطره و اندیشه های امام زنده بماند، ارزش ها نیز زنده می ماند، افزود: در بستر فضای مجازی، مسابقه، کتاب و ... اندیشه های امام را به جامعه منتقل کنیم.

امام جمعه دیّر خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اعزام کاروان زیارتی حرم امام خمینی(ره) شد و گفت: هرچه حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی پرشورتر باشد، نشانه عشق و دلدادگی بیشتر مردم به آرمان های انقلاب و وفاداری به امام و مقام معظم رهبری است.

وی، شهدای ۱۵ خرداد را پیشتازان نهضت مبارزه امام علیه رژیم طاغوت دانست و عنوان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha