جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست اعضای ستاد سوم خرداد و جمعی از مردم خرمشهر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در آن زمان کل دنیا در نقطه مقابل نظام مقدس اسلامی قرار گرفتند و ما پیروز بودیم امروز هم باوجود آنکه توانسته همه را دور خود جمع کند، امسال هم بعداز خرمشهر شاهد شکست پشت شکست آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در نشست اعضای ستاد سوم خرداد و جمعی از مردم خرمشهر با تبریک دهه کرامت، میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت.

وی با اشاره به روایتی از وجود مقدس حضرت امیرالمؤمنین(ع) مبنی براینکه انسان کریم سه نشانه دارد، بیان کرد: بین انسان کریم و عظیم فرق می باشد و ممکن است فردی بزرگ اما بزرگوار نباشد. نخستین ویژگی نقل شده از حضرت حسن الخلق بودن می باشد. "خوش اخلاقی" گوهری است که در خانواده و اجتماع کمیاب است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اگر می خواهیم آبادانی در جامعه وجود داشته باشد مسئولان و مردم نسبت به یکدیگر خوش اخلاق باشند. دومین ویژگی "کنترل خشم" است که در برابر ناملایمات خشم خود را کنترل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه یکی از اصول برای موفقیت در جامعه و سومین ویژگی "تغافل" است، ادامه داد: تغافل به این معنا که خیلی از لغزش های یکدیگر را نادیده بگیریم و اگر چشم پوشی نشود امکان اداره کشور، اداره و سازمان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزاد سازی شهرستان خرمشهر طی عملیات بیت المقدس، گفت: صحبت درخصوص این روز بسیار سخت است چراکه منشأ همه موفقیت ها است. دشمن تصور هم نمی کرد که خرمشهر آزاد شود.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در آن زمان کل دنیا در نقطه مقابل نظام مقدس اسلامی قرار گرفتند و ما پیروز بودیم امروز هم باوجود آنکه توانسته همه را دور خود جمع کند، امسال هم بعداز خرمشهر شاهد شکست پشت شکست آن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه امام عظیم الشأن فرمودند، قرن، قرن پیروزی اسلام است، ادامه داد: نشانه های لرزان بودن پیکره آمریکا را در سطح جهان مشاهده می کنید. اگر در این جهت اتکا به خداوند متعال و دیگری اطاعت از رهبری و مدیریت در مجموعه داشته باشیم، شاهد موفقیت های گسترده هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خطاب به مسئولان و مدیران شهرستان خرمشهر تأکید کرد: خرمشهر اکنون از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد بین مسئولان خود است. ظرفیت های بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر خم، گفت: باتوجه به اینکه غدیر غدیر روز جمعه است، سعی شود، تمام ظرفیت خود را به این سمت و سو هدایت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha