چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1088434
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، در پیام مشترکی، آزادی خرمشهر را نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، در پیام مشترکی، آزادی خرمشهر را نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویدادهای مهم تاریخ پُر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان ایثارگر این مرز و بوم، به‌وقوع پیوست و عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت قهرمان ایران ما به یادگار خواهد ماند.

حماسه آفرینی و مقاومت مردمی که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به کشور، برای همیشه مأیوس بماند، باید به عنوان یک ارزش به نسل‌های بعد منتقل شود.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و بی‌شک باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی را می‌توان تا ابد برای تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان تفسیر کرد.

فتح و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد فقط یادآور یک پیروزی درخشان در تاریخ دفاع مقدس نیست، بلکه چیزی بیش از حماسه‌ای سترگ و افتخاری جاودان و اوج گرفتن ایمان و امید یک ملت است.

اینجانبان فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور استان همدان، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روزافزون و برای شهدای والامقام عملیات آزادسازی خرمشهر، رحمت بی‌کران و علو درجات مسالت می‌نمائیم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha