دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ بزرگداشت مقام امامزادگان و تجلیل خادمان منطقه کاشان با آه و آهو درکاشان

حوزه / همایش بزرگداشت مقام امامزادگان منطقه کاشان و تجلیل خادمان نمونه در چهارمین شب از پانزدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اجرای همایش بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه منطقه کاشان و تجلیل خادمان نمونه، در پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو و چهارمین شب از دهه کرامت با اهتزاز پرچم گنبد سیدالشهدا(ع) و اباالفضل العباس(ع) شکوه رضوی در دبیرستان امام خمینی (ره) کاشان، شور حسینی و شعور علوی را متجلی کرد.

ورود خدام ستاد بازسای عتبات عالیات به فضای معنوی و امام رضایی جشنواره ملی آه و آهو در حالی که پرچم گنبد امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل(ع) را روی دست داشتند دلهای متوسل شهروندان کاشانی را راهی بین الحرمین کرد.

پخش طنین جان‌افزای «سلام بر حسین(ع)» هنگام ورود پرچم سیدالشهدا(ع) و علمدار کربلا دریای اشک اهالی آه و آهو را به تلاطم انداخت و دلهای شکسته را از مصباح هدایت شستشو داد و بر عرشه سفینه نجات جای داد.

پس از ورود پرچم‌های امام حسین(ع) و سقای با وفا و علمدارش، خدام بقاع متبرکه امامزادگان سلطان علی بن باقر (علیه السلام) و قتلگاه آن حضرت در مشهد اردهال، امامزاده هاشم، امامزاده قاسم بن علی النقی (علیه السلام) باب المراد در بیدگل، ولی بن موسی الکاظم (علیه السلام) در راوند با طنین گوش‌نواز نقاره وارد جشنواره شدند و زیباترین ملودی شور و شعور رضوی را با شکوه علوی در گوش جان دوستداران علی بن موسی الرضا (علیه السلام) سرودند.

ذکر توسل و مداحی حاج اسماعیل اخباری و تقدیر از او با قطعه فرش متبرک حرم رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امام جمعه کاشان با موضوع مهربانی عام و خاص اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha