دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کنشگران رسانه‌ای مساجد

حوزه/ اولین دور از برنامه‌های توانمندسازی رسانه ای امامان محله و کنشگران رسانه‌ای مساجد در یاسوج برگزار شد. شبکه راهیاری پس از بازخورد گیری از دوره اول در استان‌های دیگر نیز اقدام به برگزاری این دوره‌ها خواهد کرد.

خبرگزاری حوزه - کهگیلویه و بویر احمد/ نخستین دوره از برنامه های توانمندسازی رسانه ای امامان محله و کنشگران رسانه ای مساجد در یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام علی گلی کریمی، راهیار منطقه ای جنوب غرب با اشاره به برگزاری اولین دور از برنامه های توانمندسازی گفت: این دوره با هدف توانمندسازی امامان مسجد، کنشگران مسجد و فعالان رسانه ای مساجد در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره در سالن همایش های اداره کل تبلیغات استان در شهر یاسوج برگزار شد؛ سرفصل‌های متنوع رسانه ای با حضور سه نفر از اساتید مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجج اسلام مصطفی اسماعیلی، مصطفی کرفی و محمد صانعی ارائه شد و در خدمت امامان و کنشگران رسانه ای مساجد استان بودیم.

حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را تقویت بازوان امام و ساخت حلقه‌های میانی عنوان کرد و افزود: برخی از امامان می گفتند کنشگر رسانه ای نداریم و خود نیز با فعالیت های رسانه ای آشنا نیستیم، بنابراین دو گروه ثبت نام کردند؛ ۱۵ نفر از امامان محله که می خواستند توانمند شوند و تعدادی نیز از فعالان رسانه ای مساجد و کنشگران مسجدی بودند. البته به دلیل همزمان شدن با امتحانات برخی موفق به شرکت نشدند که قرار شد دوره دیگری با برنامه های گسترده تر به صورت ۲ روز تمام وقت داشته باشیم تا کاربردی تر و عملیاتی تر در خدمت امامان محله و فعالان رسانه ای مساجد باشیم.

وی در پایان یادآور شد: استقبال خوبی از برنامه ها شد و شرکت کنندگان نیز رضایت خوبی داشتند. شبکه راهیاری پس از بازخورد گیری از دوره اول در استان های دیگر نیز اقدام به برگزاری این دوره ها برای توانمندسازی امامان و کنشگران مسجدی در راستای فعالیت های رسانه ای خواهد کرد.

گفتنی است، عناوین بخشی از مباحث تدریس شده در این دوره بدین شرح است: اهمیت روایت، انواع روایت مسجد، بسترهای روایت مسجد، انواع پلتفرم مناسب روایت مسجد، مخاطب شناسی و خودشناسی در کنشگری مسجد مجازی و انواع و ابزارهای تولید محتوای رسانه ای و آموزش مقدماتی آنها.

برگزاری دوره‌های توانمندسازی رسانه‌ای کنشگران رسانه‌ای مساجد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha