شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /بازدید امام جمعه همدان از واحد گاوداری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه مسئولان باید شنونده مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان باشند، گفت: تولید کننده‌ای که با مشکلات مواجه می‌شود، باید بتواند به راحتی به مدیر مربوطه‌ دسترسی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز از یک واحد دامداری در آورزمان، از توابع شهرستان ملایر بازدید کرد.

امام جمعه همدان با تقدیر از تلاش این مجموعه، اظهار داشت: این واحد با وجود بیش از ۲۵۰۰ رأس گاو شیرده، یکی از تولید کنندگان موفق شیر در استان و کشور است.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق شعار سال، گفت: برای کنترل گرانی و کاهش تورم، بهترین راه حمایت از تولید کننده است تا قیمت تمام شده نیز برای مصرف کننده کم‌تر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه مسئولان باید شنونده مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان باشند، یادآور شد: تولید کننده‌ای که با مشکلات مواجه می‌شود، باید بتواند به راحتی به مدیر مربوطه‌ دسترسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی از موارد تولید کننده برای دیدن یک مدیر درگیر ساختارهای اداری می‌شود، اظهار کرد: بازدید مسئولان از نزدیک و حمایت از تولید کننده، می‌تواند بسیار موثر باشد و لازم است تا تولید کننده با مدیران به‌راحتی بتواند دیدار کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه دولت در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: دولت باید به معنای واقعی کلمه به دنبال تحقق شعار سال باشد.

وی افزود: در کنار تلاش‌های دولت، مهم آن است که مردم در بازار، گرانی را احساس نکنند و به‌راحتی بتوانند خرید کنند، خصوصا لبنیات که در سبد غذایی مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

امام جمعه همدان با تقدیر از تلاش فعالان عرصه تولید، گفت: حضور در میدان تولید مجاهدتی بزرگ است و باید ضمن تقدیر از تلاش تولیدکنندگان، از آنها نیز به معنای واقعی حمایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha