پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ز

حوزه / جشنواره ملی آه و آهو در دهه کرامت در ششمین شب برگزاری آن به میزبانی همایش باب الجواد ویژه نوجوانان کاشانی شبی باشکوه، معنوی و لذت‌بخش را خاطره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جشنواره ملی آه و آهو در دهه کرامت در ششمین شب برگزاری آن به میزبانی همایش باب الجواد ویژه نوجوانان کاشانی شبی باشکوه، معنوی و لذت‌بخش را در دبیرستان امام خمینی (ره) این شهر خاطره کرد.

شهروندان کاشانی در آغاز همایش باب الجواد با تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا(ع) نفس در نفس آه و دست در دست آهوی خسته از غصه‌ها و رنج‌ها ضمانت امام مهربانی‌ها را طلب ‌کردند.

طنین دلنواز و آرامش بخش صلوات خاصه زیر باران لطیف تابستانی شهر نیز دل‌های شکسته‌ را کبوتر صحن سقاخانه اسماعیل طلایی کرد.

زمزمه دعای فرج نوجوانان زیر قطرات زیبای باران با آه و آهو از باب الجواد شور و شکوه رضوی را با شعور مهدوی پیوند داد و از ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان اذن دخول گرفت.

قلب‌ها که از ترنم صلوات خاصه و دعای فرج در باب الجواد طلایی شدند دلها را با دو بال امید و استجابت تا مشهد الرضا پَرِ پرواز دادند.

مولودی خوانی ذاکر نوجوان و اجرای تیم همنوازی مرشدان زورخانه حضرت ولیعصر (عج) کاشان به سرپرستی استاد علی صادقی نیز در همایش باب الجواد جلوه‌ای دیگر از شور و شعور رضوی را پدیدار کرد.

اجرای مسابقه ، نمایش طنز و سخنرانی دکتر کوچکی روانشناس کاشانی با طرح موضوع دوران نوجوانی مهمترین دغدغه والدین و آموزش راهکارهای تربیتی نیز حسن ختام باب الجواد با آه و آهو را ثبت کرد.

رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام است که هر سال در دهه کرامت (روز اول ذی‌القعده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ۱۰ ذی‌القعده روز میلاد موفور السرور امام رضاعلیه‌السلام) در راستای ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی و به همت موسسه خادمان حضرت رضا (ع) در کاشان که اعضای آن از خادمیاران رضوی هستند در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha