جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ی

حوزه / به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت هشتمین همایش «۱۷خورشید مقاومت نوش آباد» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت هشتمین همایش روز نوش آباد، با عنوان «۱۷ خورشید مقاومت نوش آباد» با حضور فرماندار آران و بیدگل ، رئیس دادگستری کاشان ، امام جمعه نوش آباد، روحانیون ، مسوولان کشوری، استانی، شهرستانی و جمعی از شهروندان این شهر در سالن اجتماعات سردار شهید ماشاءالله روحی برگزار شد.

حمیدرضا انصاری فر دبیر اجرایی این همایش ضمن اشاره به از بین رفتن بسیاری از آثار و یادگاری‌های به جا مانده از شهدای این شهر به دلیل گذر زمان از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا امکانات و مجوزهای لازم جهت احداث باغ موزه دفاع مقدس در شهر نوش آباد را فراهم کنند.

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز با اشاره به ۱۵۰ شهید جنگ تحمیلی شهر نوش آباد که در زمان خود، ۲ درصد از جمعیت کل این شهر را شامل می شد اظهار داشت: امروز نوش آباد به شهر ایثار، مقاومت و شهادت معرفی و شناخته می شود و مردم این شهر باید بتوانند این افتخار را حفظ کنند و راه شهدای خود را ادامه دهند.

در پایان مراسم به نیابت از بقیه خیرین نیک اندیش نوش آباد از زحمات و خدمات ارزنده «حاج بصیرالله نعمت اللهی» و «حاج نورالله محلوجی» و خانواده های آنان تجلیل به عمل آمد.

خواندن وصیتنامه و بازگو کردن گوشه ای از خاطرات شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

هشتمین همایش «۱۷ خورشید مقاومت نوش آباد» برگزار شد + عکس

هشتمین همایش «۱۷ خورشید مقاومت نوش آباد» برگزار شد + عکس

هشتمین همایش «۱۷ خورشید مقاومت نوش آباد» برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha