سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فاطمی

حوزه/ روحانی کاروان خادمان رضوی در دیدار با خانواده‌های جوان هشت، شش و پنج فرزندی در دشتستان، فرزندآوری را مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از بوشهر، در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری خدام رضوی شامگاه شنبه با خانواده‌های ۸، شش و پنج فرزندی در دشتستان دیدار کردند.

حجت الاسلام سیدعبدالکریم فاطمی از خادمین کاروان زیر سایه خورشید با تبریک به خانواده شیخی، بنافی و اسماعیل پور، اظهار داشت: فرزندآوری و جوانی جمعیت مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور است و برای تحقق آن همه افراد باید وظایف خود را در جامعه انجام دهند.

وی با بیان اینکه حرکت کاروان زیرسایه خورشید بزرگترین حرکت فرهنگی کشور از نظر گسترش و تنوع در عملکرد فرهنگی است، افزود: در سالی که بر اساس ضرورت‌ها، نیازها و دغدغه‌هابی که در جامعه وجود دارد، کاروان اهدافی را دنبال می‌کند که یکی از آن بحث کاهش جمعیت است که زنگ خطر آن به صدا درآمده است.

حجت الاسلام فاطمی، به اهمیت این موضوع به خصوص از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: موضوع افزایش جمعیت از چنان اهمیتی در جامعه اسلامی برخوردار است که باید همه افراد و مسئولان همکاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha