شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/بی شک اندیشه مهدویت غنی‌ترین گزاره امید به آینده روشن است، چرا که نقشه راه و آینده حکومت جهانی مهدوی را با ریزترین جزئیات مشخص کرده است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه‌دار تشیع و انقلابی‌گری به‌دنبال رسیدن به این هدف مهم و الهی است

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم به چهارمین جشنواره مهدویت به این شرح است:

«بسمه تعالی

ظهور منجی، همان وعده صدق الهی است که در آینده بشریت قطعی و حتمی می‌باشد. و البته این همان مطلوب فطری تمامی انسان‌های عدالت‌طلب بوده است. و در این میان، تفاوتی بین مکاتب الهی و بشری وجود ندارد. بدون تردید، منجی در متون اسلامی بسیار پررنگ‌تر و پر نورتر جلوه‌گر ی می‌نماید.

بی‌شک اندیشه مهدویت غنی‌ترین گزاره امید به آینده روشن است، چرا که نقشه راه و آینده حکومت جهانی مهدوی را با ریزترین جزئیات مشخص کرده است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه‌دار تشیع و انقلابی‌گری به‌دنبال رسیدن به این هدف مهم و الهی است. امیدواریم که در مهیا کردن زمینه‌های ظهور منجی آخرالزمان بتوانیم قدم‌های استوار و مهمی برداریم. و امروز بر ماست که در راه معرفی و اعتلای نام این موعود عزیز بکوشیم.

به دلیل لطافتی که هنر دارد همه موضوعات مذهبی را می‌توان در مسیر هنر تلطیف کرد و موضوعات را به گونه‌ای بیان کرد که برای همه اقشار جامعه از جمله جوانان قابل درک و ملموس باشد. از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، جشنواره ملی مهدویت می‌باشد که با گنجاندن اندیشه مهدویت در گزاره‌های هنری، ادبی و روش‌های نوآورانه و خلاقانه توانسته مشارکت خیل عظیمی از جوانان خلاق و هنرمند کشور را به همراه داشته باشد و روحیه انتظار را زنده نگاه دارد.

اینجانب به سهم خود از برگزارکنندگان چهارمین جشنواره ملی مهدویت صمیمانه تشکر نموده و آرزوی مزید توفیقات را برای همگان از ذات مقدس پروردگار و امام عصر بقیه الله الاعظم -ارواحنافداء- خواهانم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی

استاندار قم»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha