پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام گفت: سپاه استان در راستای ارتقای کارکردهای مساجد با محوریت ائمه جماعت و همراهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های بسیج بعنوان بازوان اجرایی آن آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد در گردهمایی «خادمان مسجد، پیشوایان معنویت و طلایه داران معرفت» در سالن اجتماعات امامزاده شاه سید علی علیه السلام، عنوان کرد: با توجه به اهمیت مسجد، این گردهمایی به‌صورت فصلی با حضور فعال مسئولان و فعالان مساجد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام اضافه کرد: با برگزاری چنین گردهمایی و همایش‌هایی با رویکرد هم‌اندیشی و تبادل آرا، امکان ارتقای جایگاه مساجد و کارکردهای متنوع آن در جامعه بیش از همیشه فراهم می‌شود.

سردار موحد با اشاره به هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان، خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی کنونی که با اولویت جنگ شناختی در جریان هست، همه مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی مورد هجمه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام گفت: دشمن خرمشهرهای ذهنی برخی از جوانان و نوجوانان را اشغال کرده و در این شرایط باید با همراهی مساجد، ائمه جماعات و نهادهای فرهنگی در راستای معرفت افزایی در بین نسل جوان اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد به خاطر هجمه شبانه‌روزی دشمنان بر این نسل باید با اهتمام بیشتری مورد توجه دلسوزان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha