شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید علی فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در دیدار با دانش آموزان گفت: با ساختن شخصیت انسانی آگاه، برقراری دولت امکان پذیر است و می‌شود با فساد مقابله کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دانش آموزان دبیرستان البشائر در بعلبک پذیرای حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت بودند.

امام جمعه بیروت در این دیدار به پاسخ سؤالات دانش آموزان پرداخت و تلاش‌های این نسل را برای آینده‌ای درخشان متوقف بر التزام ایمانی به آنچه خداوند در کتاب حکیم خود امر فرموده مانند حکمت، موعظه حسنه، سخنان نیکو در برخورد با دیگران و گشاده رویی دانست.

وی تربیت شخصیتی مستقل، باز، عاقل، تحصیلکرده و آگاه را که با برنامه ریزی دقیق برای ایجاد زندگی شایسته و خوب به نحوی که موجب تقویت وحدت ملی و تعمیق روابط بین لبنانی‌ها شود لازم دانست تا برای ایجاد یک کشور یکپارچه به جای کشوری سهمیه بندی شده تلاش کنند؛ کشوری قانونی که بتواند فساد سیاسی و مالی که زندگی لبنانی‌ها را نابود کرده است، از بین ببرد.

سید علی فضل الله ابزارهای رشد این ارزشهای ایمانی و انسانی و اخلاقی را نزدیکی به خدا دانست به گونه ای که انجام کار خیر را برای انسان آسان کند تا از حب دنیا کنده شده و به حب خدای یگانه‌ای که بندگانش را دوست دارد گرایش پیدا کند، پس نباید عبادت صِرف انجام آداب و رسوم باشد بلکه عبادت باید چون پلی شخص را به انسانیت پاک برساند.

حضور امام جمعه بیروت میان دانش‌آموزان شهر بعلبک

حضور امام جمعه بیروت میان دانش‌آموزان شهر بعلبک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha