جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی با توضیح اینکه باید داشته های علمی روحانیون را مطابق با پاسخگویی جامعه قرار داد، گفت: راه اندازی رشته های تخصصی متناسب با تبلیغ از اقدامات حوزه علمیه هرمزگان در سال های اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی امروز در نشستی با حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در محل مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: فرصت های تبلیغی فراوانی در استان وجود دارد، ولی عرضه خدمات تبلیغی حوزه علمیه بسیار اندک و پاسخگوی نیاز جامعه نیست.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزود: حوزه علمیه با همکاری تبلیغات اسلامی می تواند با بهره گیری از تمامی بسترها نیروی انسانی متناسب با نیاز جامعه را پرورش دهد.

وی با بیان اینکه با عنایت مدیر حوزه های علمیه کشور برای هرمزگان محدودیت در اعزام مبلّغ برداشته شده است، عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها برای پرورش مبلّغ در استان و استفاده از مبلغین خارج از استان برای امر تبلیغ بهره برد .

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی، تجهیز خانه های عالم برای استقرار مبلغین طرح هجرت و روحانیون مستقر همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی را می طلبد .

وی در ادامه با بیان این که باید داشته های علمی روحانیون مطابق با نیاز جامعه باشد، اظهار کرد: راه اندازی رشته های تخصصی از اقدامات حوزه علمیه هرمزگان در سال های اخیر است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: حوزه علمیه هرمزگان رشته های تخصصی با گرایش های متناسب با تبلیغ را راه اندازی کرده تا در روند تبلیغی، آثار بهتری داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha