یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سازمان تبلیغات

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از فعالیت دو هزار مبلغ فعال و ۱۰۰۰ کنشگر فعال اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی نهادی بوجود آمده از انقلاب است که به فرمان امام راحل(ره) تأسیس شد. ‌

وی به بیان چرایی تأسیس این سازمان پرداخت و افزود: رساندن پیام انقلاب و ارزش های اسلامی به مخاطبین بویژه جامعه ایران اسلامی از رسالت های تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: در عصری که دشمن با در اختیار داشتن رسانه های مختلف سعی در واژگونی و تحریف واقعیت ها را دارد، نهادی از جنس مردمی تمام تلاش خود را قرار داده تا با دشمن مقابله کند.

حجت‌الاسلام حقانی ادامه داد: تبلیغات اسلامی نهادی اثرگذار در تعامل با مردم است و تاکنون ماهیت مردمی خود را حفظ کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از فعالیت دو هزار مبلغ فعال و ۱۰۰۰ کنشگر فعال اجتماعی در استان خبر داد و اعزام مبلغ موثر و بهره گیری از روش ها و شیوه های جدید در تبلیغ را از برنامه های این اداره کل اعلام کرد.

وی افزود: مهر واره های بانو، اوج، همدل از فعالیت فرهنگی است و در بخش بانوان به دنبال تعریف درست هویت زن هستیم.

حجت‌الاسلام حقانی گفت: هیأت های مذهبی، مداحان نیز از حلقه های میانی هستند با توانمند سازی و مخاطب شناسی در میدان کار اجتماعی و جهاد تبیین می باشند.

وی در پایان از ارسال ۵۰۰ اثر فاخر به جشنواره گوهر شاد خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha