سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انصاري راد

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت:در چله دوم انقلاب اسلامی ایران شاهد رویش‌های بسیار خوبی در حوزه تبلیغ و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان هرمزگان هستیم و احداث خانه عالم در روستاهای فاقد مبلغ هرمزگان جزو اولویت ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در آیین تجلیل از سه مبلغ گفتمان ساز با بیان اینکه تحقق این نوع تبلیغ مدنظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: می‌بایست همگان در مسیر تبلیغ گفتمان ساز حرکت کنیم و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکوشیم.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌ها در حوزه تبلیغ در استان هرمزگان رو به ترقی است و رشد کمّی و کیفی و فزاینده‌ای که در این حوزه شاهدیم مرهون تلاش‌های همه دست اندار کاران حوزه تبلیغ است.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه در سراسر کشور، جهت گیری نوع تبلیغ تغییر یافته و ترکیبی از شیوه سنتی و مدرنیته در حوزه تبلیغ شاهد هستیم، افزود: در چله دوم انقلاب اسلامی ایران شاهد رویش‌های بسیار خوبی در حوزه تبلیغ و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان هرمزگان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰ مبلغ دینی در استان توانایی سخنوری دارند که قادرند پیام‌های تبلیغی را به نحو احسن نشر دهند، اظهار کرد: بسیاری از روستاهای استان هرمزگان نیازمند احداث خانه عالم و استقرار مبلغ هستند و تحقق این دو امر مهم در روستاهای فاقد مبلغ ضروری است.

وی بر ضرورت احداث خانه عالم در روستاهای فاقد مبلغ هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: رسیدن به نقطه مطلوب فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی زمانی است که در تمامی روستاهای واجدالشرایط استان هرمزگان خانه عالم احداث و مبلغ استقرار یابد. این از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha