شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حقانی / هرمزگان

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: آن چیزی که حضرت خدیجه(س) را بزرگ کرد، تنها عبادت نبود، بلکه به فکر جامعه خود بودن و نسبت به آنها بی‌تفاوت نبودن، سبب جاودانگی حضرت خدیجه(س) شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان امشب در برنامه ماه رویایی، ویژه ماه مبارک رمضان که از شبکه استانی خلیج فارس پخش شد، به درس‌هایی از شخصیت حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) در زمان سختی، اموال و دارایی‌ها و درآمدهای خود را برای اسلام و مردم گرفتار در شعب ابی طالب و جاهای دیگر هزینه کردند.

وی افزود: این ایثار و به فکر مردم بودن، درس جدی و مهم این بانوی اسلام برای همه ما است که به فکر دیگران بودن، زندگی سالم را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، عنوان کرد: آنچه در اسلام مهم‌تر از زندگی سالم مطرح شده، استقامت است و مهم‌تر از آن همراهی و همدلی با دیگران است که باعث رشد انسان در دنیا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حقانی ادامه داد: به فکر همسایه، مردم و همگان بودن مهم است، در همین مساجد نیز صرف کار مذهبی تنها کافی نیست، بلکه باید فعالیت‌های اجتماعی برای نیازمندان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که حضرت خدیجه(س) را بزرگ کرد، تنها عبادت نبود، بلکه به فکر جامعه خود بودن و نسبت به آنها بی‌تفاوت نبودن، سبب جاودانگی حضرت خدیجه(س) شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: درس دیگر حضرت خدیجه(س) به ما این است که گاهی برای کمک به دیگران باید سختی را تحمل کرد، البته تحمل این سختی برای مردم در دنیا اذیت محسوب می‌شود ولی برای دیندار رشد و تعالی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha