جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاوبر/ گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دشمنان می خواهند با تهاجم اجتماعی و ترویج منکرات مانند فساد، فحشا، مسکرات و بی حجابی بسیاری از فکرهای تهاجمی خود را بر جامعه ما حاکم کنند اما باز هم پسران و دختران ما در صحنه مقابل دشمن ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران و وفات حضرت خدیجه کبری (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بوشهر، اظهار داشت: وفاداری به پیامبر(ص) از ویژگی های بارز حضرت خدیجه(س) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه حضرت خدیجه(س) قبل از بعثت با تمام وجود در خدمت رسول خدا(ص) بود، افزود: ایشان بعد از بعثت نیز اولین زن مسلمان و شخصیتی بود که در کنار امیرالمومنین(ع) پشت سر رسول خدا نماز خواند و کاملا در فضای سخت مکه در کنار رسول خدا به آیین اسلام وفادار ماند.

وی با بیان اینکه از ابن بانوی بزرگوار درس بگیریم، عنوان کرد: این شخصیت بزرگوار تا جان در بدن داشت از حریم ولایت و نظام اسلامی دفاع و تمام اموال خود را صرف اسلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، مقاومت را دومین ویژگی شخصیتی حضرت خدیجه(س) دانست و ادامه داد: ایشان با تمام توان در کنار رسول خدا در مقابل تهاجم فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دشمن مقاومت کرد.

وی، تربیت نیروی انقلابی مسلمان را از دیگر فعالیت های حضرت خدیجه(س)، افزود: اولین دست پرورده ایشان، علی بن ابی طالب(ع) و بعد از آن حضرت فاطمه زهرا(س) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ولایتمداری را از دیگر ویژگی های شخصیتی حضرت خدیجه(س) قلمداد کرد و بیان داشت: ولایت مداری به معنای حرکت کردن در منظومه خورشید ولایت است به گونه ای که نه عقب بیفتیم و نه جلوتر حرکت کنیم بلکه کنار ولایت باشیم و به امر او حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه از مقاومت، وفاداری، تربیت اسلامی و ولایت مداری حضرت خدیجه(س) درس بگیریم، افزود: انقلاب اسلامی ما تجلی همان بعثت رسول خدا با همان آرمان ها و ارزش ها و برای احیای همان آموزه های بعثت رسول خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه محور نظام اسلامی ولایت است، تأکید کرد: به ارکان و ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفاداری باشیم و مقابل توطئه های سخت و نرم دشمن مقاومت کنیم.

وی با اعلام اینکه امروز باید مقابل انواع تهاجمات دشمن مقاومت کنیم، ابراز کرد: اگر بخواهیم رهرو راه حضرت خدیجه(س) و تمام شخصیت های خوش‌نام تاریخ اسلام باشیم و وظیفه خود را انجام دهیم، باید مقابل این تهاجمات مقاومت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هیچ کس در نظام سیاسی اسلام حجت نیست مگر رهبری، تصریح کرد: در اسلام تنها فرمول مقاومت سیاسی نگاه کردن به رهبری است که چه می فرماید.

وی با بیان اینکه در عرصه اجتماعی باید مواظب باشیم دشمن با دوقطبی سازی وحدت را از بین نبرد، یادآور شد: در عرصه علم و فناوری باید خودکفا شویم و مرجعیت علمی پیدا کنیم و محصولات دانش بنیان تولید کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به مقاومت ۴۴ ساله ملت ایران مقابل دشمنان، عنوان کرد: دشمنان خودشان به شکست مقابل ملت ایران و جبهه مقاومت اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نوجوانان و جوانان ما را از هویت دینی و ملی خود جدا کند، گفت: وظیفه همگان به ویژه خانواده ها، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مساجد، حسینیه ها، حوزه های علمیه، روحانیت و دولت تربیت نیروهای انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: اگر ما فرزندانمان را براساس موازین الگوی اسلامی ایرانی تربیت نکنیم، قطعا خود خانواده ها دچار بحران می شوند و آخر آن پشیمانی است.

وی با تاکید بر پاسداشت ولایتمداری، افزود: ۱۲ فروردین تجلی مردم سالاری دینی و هوشمندی رهبریت در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه تنها انقلابی که نوع حکومت و مدیریت جامعه را به رأی مردم گذاشت انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: انقلاب هایی که ادعای آزادی و مردمی دارند کدامشان به رأی مردم گذاشته شده است؟

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم به حکومت و نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: تنها انقلابی که بعد از پیروزی به رأی مردم گذاشته شد انقلاب اسلامی است که ناشی از هوشمندی بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که دوباره خواستار همه پرسی نظام اسلامی هستند، اهدافشان درون نظام نیست بلکه دنبال اهداف غرب هستند، بیان داشت: اگر به فرض شما صدبار رفراندوم برگزار کنید باز هم مردم مثل دفاع مقدس ایستاده اند و به نظام اسلامی رأی می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به ایستادگی مردم مقابل اغتشاشگران و وفاداری به نظام، یادآور شد: مردم با هدایت های رهبری چنان دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آنها را شکست دادند که تمام ابزار و رسانه های آنها مانند رادیو بی بی سی یک به یک تعطیل می شوند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را بر جنگ اقتصادی گذاشته است، گفت: دولت و رئیس جمهور با هدایت های مقام معظم رهبری مسیر مهار تورم را طی می کنند تا تولید را رشد دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: ما باید براساس چهار آموزه مهم حضرت خدیحه(س) یعنی وفاداری به آرمان ها و ارزش ها، مقاومت با تمام توان، تربیت فرهنگی و سیاسی فرزندان و محیط اجتماعی و ولایت مداری مقابل دشمن بایستیم.

وی افزود: دشمنان می خواهند با تهاجم اجتماعی و ترویج منکرات مانند فساد، فحشا، مسکرات و بی حجابی بسیاری از فکرهای تهاجمی خود را بر جامعه ما حاکم کنند اما باز هم پسران و دختران ما در صحنه مقابل دشمن ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: همه باید در حوزه عفاف و حجاب کمک کنند تا از این گردنه هم عبور کنیم و باز هم دشمن را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه است، عنوان کرد: با توجه به شکست های متعدد دشمن در عرصه ها و جبهه های مختلف، ناامیدی برای دشمن و امیدواری برای ما است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نصرت الهی برای کشور اسلامی و حرکت های اسلامی است، بنابراین امید هم برای ما و آینده از آن انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha