یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حقانی / هرمزگان

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون بومی در برنامه‌های فرهنگی این سازمان اثر گذاری بیشتری را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان دارای ظرفیت‌های متفاوتی است و این استان بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی طلاب دارا می‌باشد.

وی افزود: در راستای تحقق برنامه‌های فرهنگی، دوره‌های آموزشی و تخصصی تبلیغی برای روحانیون فعال، تدارک دیده شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: رویکرد تبلیغی مناسب در ایام نوروز، در کف میدان مانند اسکله‌های تفریحی، سواحل و نمایشگاه‌های بهاره، برنامه ریزی شده است.

حجت‌الاسلام حقانی عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که انجام شده است، توجه روحانیت به شادی مردم است، که با محتواهای فرهنگی به جامعه هدف و مخاطبین منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون بومی در برنامه‌های فرهنگی این سازمان اثر گذاری بیشتری را به همراه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان با تشکر از سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، یادآور شد: جدیت این مجموعه‌ها در همکاری و مشارکت با طلاب و روحانیون تبلیغی سبب جذابیت برنامه‌ها شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha