دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه، مجموعه‌ای از طلاب بایستی تربیت شوند که در تمامی ابعاد تبلیغ مهارت داشته باشند، گفت: اماکن گردشگری و سواحل و سایر فرصت‌های تبلیغی بخصوص در ایام عید، مخاطبین خاصی دارد که باید سعی کنیم به سمت آنها برویم و موقعیت سازی برای فرهنگ سازی در عرصه تفریح سالم کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در دیدار نوروزی با مدیر کل تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون فعال عرصه فرهنگی و گروه‌های جهادی هرمزگان که در دفتر امام جمعه شهرستان بندر عباس برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو، اظهار داشت: یک خلأ در فعالیت‌های فرهنگی هرمزگان همیشه احساس می‌شد که با یک تیم قوی و دارای برنامه و با استفاده از ظرفیت طلاب خوش ذوق و دارای توانایی، برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در هرمزگان کارهای به زمین مانده بسیاری وجود دارد، افزود: می‌توان با استفاده از ابزارهای فرهنگی متناسب با نیاز جامعه، پیشرفت‌های خوبی را شاهد بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشکر و قدردانی از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و تیم فرهنگی این مجموعه، خاطرنشان کرد: ارتباطات موثر با جوانان و نوجوانان در ایام نوروز بایستی به‌صورت مستمر در طول سال ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: برخی از دستگاه‌های متولی فرهنگی نظیر سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و اداره کل بنادر هرمزگان، پای کار آمدند که در کنار روحانیت بر جذابیت این برنامه افزودند.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده ضروری است که اغلب دستگاه‌ها در خط مقدم به همکاری و مشارکت بپردازند و با هم افزایی سبب تقویت این کار موثر فرهنگی شوند.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای روحانیت خوش ذوق، یک امر ضروری است و سبب تقویت تجربیات روحانیون درون استان خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه، مجموعه‌ای از طلاب بایستی تربیت شوند که در تمامی ابعاد تبلیغ مهارت داشته باشند، ادامه داد: اماکن گردشگری و سواحل و سایر فرصت‌های تبلیغی به‌خصوص در ایام عید، مخاطبین خاصی دارد که باید سعی کنیم به سمت آنها برویم و موقعیت سازی برای فرهنگ سازی در عرصه تفریح سالم کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های فرهنگی ما در خصوص جزایر هرمز، قشم و کیش است که با بستر سازی مناسب باید زمینه موقعیت‌های فرهنگی را برای مردم فراهم کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان به سه توصیه مهم در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نخست در ماه رمضان ارتباط انسان با قرآن است، یعنی بنده تمرین می‌کند تا در ماه‌های دیگر نیز با کتاب خدا مأنوس شود، دوم، سفره عظیم ادعیه است که یک سرمایه و گنجینه‌ای است که از برکت اهل بیت(ع) به ما رسیده است و سوم، تمرین بیداری در سحر است که لذت مناجات سحرگاهی را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha