سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
برگزاری کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه برازجان

حوزه/ مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری چهاردهمین کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به همت پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز چهاردهمین کرسی آزاداندیشی با موضوع «بررسی سندی و تحلیلی روایات تفسیرین فریقین درباره سیره اخلاقی عباد الرحمان با تکیه بر آیات ۶۳ الی ۷۶ سوره فرقان» در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار شد.

محمد احمدنیا مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر در حاشیه برگزاری این کرسی آزاداندیشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی جاری و با فروکش شدن کرونا، برنامه ریزی خوبی جهت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه استان و دانشگاه صورت گرفت و تا کنون ۱۴ کرسی آزاداندیشی در حوزه علمیه استان و دانشگاه ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب و دانشجویان برگزار شده است.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری چهاردهمین کرسی آزاداندیشی گفت: این کرسی با موضوع بررسی و نقد «بررسی سندی و تحلیلی روایات تفسیرین فریقین درباره سیره اخلاقی عباد الرحمان با تکیه بر آیات ۶۳ الی ۷۶ سوره فرقان» برگزار و حجت الاسلام حسین رحمانی پور استاد مدرسه علمیه چهارده معصوم به بیان ادله عقلی و نقلی موضوع پرداخت.

احمدنیا افزود: در این کرسی آزاداندیشی حجت الاسلام هادی فاطمی تبار با بیان ادله‌ای به نقد موضوع پرداخت. همچنین حجت الاسلام ذاکرزاده به عنوان دبیر علمی جلسه حضور خواهند داشت.

مسئول برنامه ریزی پژوهش سرای حوزه علمیه استان بوشهر یکی از برنامه‌های کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است که بعد از برگزاری کرسی به ارائه دهندگان و ناقدین گواهی علمی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    ظاهراً آقایان فقط به فکر ارائه گزارش کار هستند. چرا کرسی آزاداندیشی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری است را به این سطح تنزل می دهید. موضوع این کرسی ناظر به چه دغدغه و شبهه ای در جامعه است؟
    • ؟ IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      0 0
      یعنی اخلاق از نظر شما اهمیتی نداره؟