دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع بررسی حکم افساد فی الارض در فقه امامیه در اهواز

حوزه/ کرسی آزاد اندیشی بررسی حکم افساد فی الارض در فقه امامیه در اهواز برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کرسی آزاد اندیشی بررسی حکم افساد فی الارض در فقه امامیه به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) اداره کل تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان و با همکاری معاونت پژوهش و کمیته استانی کرسی‌های آزاد اندیشی حوزه علمیه خوزستان، امروز در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام سعید سواری مدیر این کرسی آزاد اندیشی به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری این کرسی پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای این کرسی آزاد اندیشی که با موضوع به‌روز «بررسی حکم افساد فی الارض در فقه امامیه» برگزار شد، حجت الاسلام امید گندمی به تبیین بحث و اقامه ادله خود پرداخت و در ادامه حجج اسلام محمد رضا شفیعی و مقداد گلزار به عنوان ناقد و حاضرین در این کرسی نقاط ضعف و نقاط قوت بحث را بیان کردند و در پایان نیز حجت الاسلام گندمی ضمن تقدیر از بیان نکات ناقدین و حاضرین، اشکالات مطرح شده را پاسخ داد.

وی افزود: در پایان این کرسی آزاد اندیشی حجت الاسلام ابوالقاسم رشید پور ضمن تقدیر از ارائه دهنده و ناقدین به جمع بندی نهایی بحث پرداخته و نکات خود را مطرح کرد.

حجت الاسلام سواری خاطرنشان کرد: با ابتکار حجت الاسلام اخوان مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در تأسیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در این اداره، فضای تبیین مسائل و شبهات روز، تشکیل جمع‌های نخبگانی و پرورش نخبگان ایجاد شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha