جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1089584
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
photo_2023-05-30_12-45-54.jpg

حوزه / معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل گفت: استقبال خواهران طلبه از حاملان پرچم حضرت معصومه(س)، دیدار با بانوی تازه مسلمان‌شده روسی، غبارروبی مزار شهید گمنام، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود، حضور در خوابگاه دانشجویی و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های انجام‌شده در دهه کرامت بود.

خانم لیلا یحیی‌زاده معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای شناخت معارف و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و الگو پردازی برای جوانان است.

وی با تأکید بر جایگاه علمی حضرت معصومه(س)، افزود: این بانوی بزرگ از نظر آگاهی به مسائل و معارف دینی، جایگاه والایی داشتند و به پرسش‌های دینی و فقهی شیعیان پاسخ می‌دادند.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل به مقایسه جایگاه دختران در عصر جاهلیت و اسلام پرداخت و گفت: تولد دختران در زمان قبل از اسلام، مایه ننگ برای والدین بود به همین دلیل آنها را زنده به گور می‌کردند، اما در عظمت دین مبین اسلام همین بس که با نفی این دیدگاه جاهلی، زنان را مایه آرامش مرد و خانواده معرفی کرد.

یحیی زاده، با بیان اینکه دشمنان با همه ظرفیت‌ها و با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال از بین بردن هویت ایرانی و اسلامی زنان و دختران هستند، تصریح کرد: باید از ظرفیت دهه کرامت برای تبیین نقشه شوم دشمنان و آگاهی و بصیرت‌افزایی خانواده‌ها نهایت استفاده را ببریم.

وی به تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت دهه کرامت در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) پرداخت و خاطرنشان کرد: استقبال خواهران طلبه از حاملان پرچم حضرت معصومه(س)، دیدار با بانوی تازه مسلمان‌شده روسی، غبارروبی مزار شهید گمنام، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود، حضور در خوابگاه دانشجویی و برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های انجام‌شده در دهه کرامت بود.

اسلام زنان را مایه آرامش خانواده می داند

اسلام زنان را مایه آرامش خانواده می داند

اسلام زنان را مایه آرامش خانواده می داند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha