شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1089793
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
همایش تجلیل از ممتازین طلبه در یزد

حوزه/ دبیر همایش تجلیل از ممتازین یزدی اعلام کرد: ۱۱۱ نفر از طلاب ممتاز یزدی حوزه های علمیه سراسر کشور تجلیل می شوند.

حجت الاسلام سیدابراهیم فاطمی نسب دبیر همایش تجلیل از ممتازین یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد گفت: با لطف پروردگار متعال و عنایات خاصه اهل بیت علیهم السلام، پانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور شخصیت های برجسته علمی و دینی، در سالن همایش های مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب یزدی دارای سابقه عالی و جایگاه درخشان علمی و اخلاقی در کشور هستند، افزود: این امتیاز باعث شده تا هر ساله همایش تجلیل از ممتازین توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمدکاظم مدرسی در راستای تکریم عالم و تجلیل از مقام علم و اخلاق برگزار گردد.

دبیر همایش تجلیل از ممتازین یزدی با بیان این که از ماه ها قبل، اطلاع رسانی به شیوه های مختلفی مانند ارسال پیامک و انتشار فراخوان در فضای مجازی برای ثبت نام طلاب ممتاز انجام می شود، ادامه داد: طلاب ممتاز و برگزیده در بخش های مختلف علمی، پژوهشی، قرآنی، تبلیغی، فعالیت جهادی و هنری با ورود به سامانه مربوطه و بارگزاری مدارک لازم و تکمیل مشخصات ثبت نام کردند که پس از اتمام مرحله ثبت نام، مدارک ارائه شده توسط کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه نهایی در سایت مربوطه اعلام و به آنها توسط پیامک اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه تأهل و تعداد فرزند نیز در امتیاز منتخبین تأثیرگذار است، افزود: در پانزدهمین همایش تجلیل از ممتازین یزدی ۱۱۱ نفر از طلابی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند، تجلیل خواهند شد.

فاطمی نسب با اشاره به لزوم حضور شخص ممتاز در روز همایش، اظهار کرد: البته به علت محدودیت زمان همایش و عدم امکان اهدای جوایز به تمام ممتازین، تعدادی از برگزیدگان در هر یک از رشته های مذکور به نمایندگی از بقیه عزیزان در جایگاه حاضر شده و هدیه خود را دریافت می کنند و بقیه ممتازین بعد از مراسم با مراجعه به محل مشخص شده، نسبت به دریافت هدیه اقدام خواهند کرد.

دبیر همایش تجلیل از ممتازین یزدی با رد برخی نظرات مبنی بر اینکه ازدواج و فرزندآوری مانع رشد و پیشرفت است، افزود: ممتازین متاهل سه برابر ممتازین مجرد در این همایش حائز امتیاز شده اند.

وی در پایان از نماینده ولی فقیه در یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام شورای حوزه علمیه استان، مدیر حوزه علمیه یزد و طلاب تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha