یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اکران فیلم غریب در اردکان

فیلم " غریب " در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان برای جمعی از خانواده طلاب اکران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)اردکان اظهار کرد: فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حامد عنقا یکی از تولیدات مرکز هنری رسانه‌ای اوج است و یکی از فیلم‌های مهم و خوش ساخت سال اخیر می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان اضافه کرد: این فیلم، روایتگر بخش کوتاهی از زندگی شهید محمد بروجردی و حضور وی در دفع فتنه کومله و دموکرات در منطقه کردستان و اوایل انقلاب است .

وی ادامه داد: از آنجایی که در این فیلم علاوه بر آشنایی طلاب و دیگر افراد با شخصیت این شهید بزرگوار، آموزش دشمن شناسی صحیح به مردم و مسئولان است همزمان با سالروز حادثه صحرای طبس که یکی از معجزات الهی در انقلاب اسلامی است، در آمفی تئاتر این مرکز فیلم"غریب" اکران و با استقبال جمعی از خانواده اساتید و طلاب روبرو شد.

ابراهیمیان خاطر نشان کرد: هنر از بهترین راه‌های ارتباط با نوجوانان و جوانان است و شایسته است این قبیل فیلم های ارزشی بیشتر تولید شود و عوامل آنها مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرند و در همین راستا با حمایت نهادهای انقلابی و مردمی در بین اقشار مختلف مردم اکران شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha