جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور روحانیون در دفاع مقدس

حوزه/ اختتامیه جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان با حضور روحانیون و هنرمندان حوزه دفاع مقدس این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، امروز اختتامیه جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی با حضور روحانیون و هنرمندان حوزه دفاع مقدس استان، در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

محسن مرادی دبیر جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت لرستان، در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که سهم استان لرستان از این تعداد ۴ اثر هنری بود.

وی افزود: استان لرستان در بخش پادکست مقام دوم ملی و در بخش مستند نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

مرادی با اشاره به رونمایی از مستند مبشر سخاوت ساخته احمد احمدپور که به تشریح زندگینامه شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین مبشر از روحانیون لرستانی پرداخته است، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین شهید عبدالحسین مبشر متولد الشتر لرستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و همچنین پایه گذار کانون جوانان اسلامی لرستان نیز بود، در دوران دفاع مقدس ایثارگری‌های بسیاری در دفاع از اسلام و میهن از خود به یادگار گذاشته است.

دبیر جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت لرستان یادآور شد: این جشنواره با هدف نشر و حفاظت ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و همچنین ثبت حماسه‌ها و ایثارگری‌های روحانیون معزز و طلاب برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha