سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پورذهبی

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در جریان سفر به این شهرستان با روحانیون اهل سنت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، روحانیون اهل سنت سقز امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان که به این شهرستان سفر یک روزه ای داشت، دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این دیدار اظهار کرد: طبق آخرین آمار نزدیک به ۲۰۰ نفر از ماموستاهای استان کردستان در مشاغل دولتی مشغول کار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر در سطح استان کردستان بسیاری از روحانیون و طلاب دغدغه و مشکل مسکن دارند که ضروری است این امر پیگیری و برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: در اغتشاشات سال گذشته برخی از جریانات ضدانقلاب و معاند در بیانیه های خود توهین هایی به ولایت فقیه، روحانیون و ماموستاها کردند که بی شک این توهین ها هرگز نمی تواند جایگاه ولی فقیه و روحانیت را کم ارزش نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته بیش از ۱۰۰ روز حافظان امنیت برای ایجاد آرامش مردم در سطح کشور و استان در حالت آماده باش بودند و برخی از آنان شهید و مجروح شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha