سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ جشن میلاد امام رضا(ع) و آیین اختتامیه سال تحصیلی ۱۴٠۲_۱۴٠۱ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

حوزه/ جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) و آیین اختتامیه سال تحصیلی ۱۴٠۲_۱۴٠۱ در مسجد اعظم اهواز برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) و آئین اختتامیه سال تحصیلی ۱۴٠۲_۱۴٠۱ با حضور حجت الاسلام شوشتری از اساتید حوزه علمیه خوزستان، مدیر، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بعد از ظهر امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شوشتری استاد حوزه علمیه خوزستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) تصریح کرد: کار شاخص امام رضا(ع) که دین اسلام را زنده نگه داشت هجرت آن حضرت بود امام رضا با هجرت خود تهدید مامون را به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: ارتقای معرفت مردم نسبت به امامت و وسعت دادن به جامعه ی اسلامی و آوردن شیعه از مدینه به خراسان دو ثمره هجرت امام رضا(ع) بود.

در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام گلزار مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به پایان سال تحصیلی ۱۴٠۲_۱۴٠۱ اظهار کرد: یکسال دیگر از سال های تحصیلی ما گذشت خوشا به حال کسانی که به وظیفه ی خود در این سال عمل کردند و هم بیش خدا و ولی نعمتمان حضرت ولی عصر(عج) روسفید شدند و هم خودشان از نتیجه ای که گرفتن خوشحال هستند و بدا به حال کسانی که در این سال تحصیلی کم کاری کردند.

وی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت انس طلاب با قرآن گفت: اگر ادبیات عرب و یا قواعد فقهی، اصولی و فلسفی در حوزه یاد می گیریم آنها را به محضر قرآن برده و یاد بگیریم نیازهای خود را از قرآن استخراج کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز در پایان از کسانی که در این سال تحصیلی خالصانه و مخلصانه در جهت پیشبرد اهداف مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز تلاش کردند تقدیر و تشکر کردند.

پایان بخش این مراسم مولودی خوانی و پذیرایی از حاضرین بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha